Softkväll

Shoo på er alla som är vakna, jag softar hos min kusin och ska sova över här i natt. Just nu chillar vi bara, Pierre sitter vid laptopen medans jag och Dylan sitter vid köksbordet och softar med våra iPhones. Två random tjejer skrev precis till mig på kik och Dylan vet typ vilka de är eftersom de är från ungefär samma område. Ena tjejen var rakt på sak och frågade om jag nu är singel haha. Anyways, vi vet inte riktigt vad vi ska göra under natten men det kanske blir film, Dylan rekommenderar Antwone Fisher med Denzel Washington. Jag känner fan igen namnet på filmen men tror inte att jag har sett den. Fett konstigt eftersom jag hade för mig att jag sett alla Denzel's filmer haha. Hur som helst, för er alla som undrar om jag är singel så vet jag inte riktigt vad jag ska säga... Jag antar att jag är det just nu, messade fram och tillbaka med tjejen under dagen och vi kom fram till att vi typ får börja om från början igen. Jag vet inte sanningen, pallar inte tänka så mycket på det. Är med mina kussar nu och vill bara ha en good time om ni förstår vad jag menar. Kanske spanar in med ett till inlägg och uppdaterar er under natten... Får se, annars höres vi imorgon. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback