Super skön Lördag

Shoo shoo! Bryan här, tänkte checka in med en snabb update! Jag är snart hemma, som jag skrev igår har jag sovit över hos min kusin. Det var chill som alltid, vi satt uppe sent igår natt och kollade på hela OS-Ceremonin. Tro nu inte att vi satt klistrade framför tvn som att vi var helt inne haha. Själv satt jag på soffan med min iPhone och spanade in fina tjejer på instagram, Pierre halvsov och Dylan var hos en vän och kom över när den andra delen av ceremonin började. Men jag ska inte ljuga, när OS deltagarna presenterades, ni vet när alla länder visades på slutet... Då satte vi alla oss upp helt koncentrerade och väntade på Uganda haha. Vi fick vänta i ett bra tag eftersom de går i bokstavsordning och Uganda börjar ju på U liksom. Men i alla fall, Pierre deckade efter ceremonin medans jag och Dylan höll på med våra iPhones upp till fyra på natten. Han tipsade mig om en app som heter songpop, det är ett musikspel där man ska gissa rätt på låtarna som spelas upp. Skitkul verkligen, man loggar typ in med sitt facebook konto så man kan spela mot sina vänner. Och det gjorde jag igår, utklassade en tjejkomois till mig haha. Okej jag ska inte överdriva, men det står 3-3 mellan oss. Man väljer olika gener när man spelar, 'modern rap' 'rock' '80-tals musik' osv. Hon fuskar typ eftersom hon är 89a vet hon många av låtarna som spelas upp från 80-talet så varje gång hon får välja gener tar hon 80-tals musik fan. Oh shit, sitter på min gård just nu och skriver, ni anar inte vad som hände... Två barn på gården ropar 'mammaa' för att hon ska komma ut på balkongen. Helt plötsligt flippar en granne, går ut på balkongen och skriker hållkääääft!!! Alla kolla på henne och ba wtf, vad är problemet med dig. Hon gick in igen fett snabbt så ingen hann typ säga till henne att inte skrika så på småbarn. Jävla idiot fan, hon var inte ens gammal. Gissar på att hon är 30 men inte äldre, bara hon vågar komma ut igen. Ska fan säga åt henne! Barnen är skitsmå och jag minns själv hur man var som barn när man sprang runt och skrek på gården. Ena pojken kom nyss upp till mig och fråga vad jag heter, jag ba Bryan själv? Ali svarade han haha, skitgullig. Han säger hej och vad heter du till varje person som går förbi. Men i alla fall, vart vart jag någonstans? När jag och mina kusiner vaknade idag käkade vi spaghetti med köttfärs, för gott. Sen drog vi ut på balkongen där jag klippte båda två. Efter det så rörde jag mig hemåt, Dylan också. Pierre skulle vidare för att träffa sina polare och gå bada. Vädret var ju perfekt för någon timma sen fast nu är solen borta och himlen grå haha. Så typiskt, Dylan hade fan rätt, han sa till Pierre att inte bli för hypad för att vädret inte kommer hålla sig så länge. Här har ni några bilder från klippningen, keeping it real! Ni kan kalla mig för Bryan 'The Barber' ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback