Thank God it's Monday

Shoo!! Det är Måndag, en helt ny vecka med nya hopp och här kommer första inlägget för dagen. Har inte hunnit blogga något tidigare idag eftersom jag har varit på träning. Första träningen på 2 veckor och det kändes sådär, det tar väl en eller två dagar tills man kommer igång igen. Får se till att lägga mig före midnatt idag för jag var helt sömnig på träningen, har ju vänt på dygnet helt och hållet. Har ni några bra tips på hur jag kan vända tillbaka på dygnet? Alla olika tips och förslag uppskattas... Men hur som helst, sitter i vardagsrummet just nu och kollar på en Rysk talkshow med morsan. Min syrra Diana kom till oss efter jobbet och sitter i rummet med andra syrran Liza. Farsan är i köket och pratar i telefon med släktingarna i Uganda. Ville bara uppdatera bloggen lite snabbt, tror jag ska spela songpop nu haha. Kärlek o respekt till er alla söta och sköna läsare, jag spanar in senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback