Upptagen med business

Shoo fan! Idag har jag inte kunnat uppdatera er lika mycket som ni blivit vana med under de senaste dagarna. Det är för att jag har varit upptagen med lite saker, jag har tagit hand om mina affärer om man kan säga så. Har bra grejer på G och jag ser fram emot utvecklingen!! Som ni alla vet har jag mina egna T-Shirts sen ett halvår tillbaka, det är ingen nyhet men de finns att köpa på min webshop BryanMassa.jimdo.com. Startade en tävling på min youtube kanal idag där jag i en video berättar att jag tänker ge ut 3 t-shirts helt gratis, som tack för att jag nått över 17.000 följare på min fan page! Det är sjukt många som har gått med i tävlingen redan och på twitter skrev jag: RT if you want a t-shirt. Gissa hur många RT's den tweeten fick, över 70 stycken!! Som jag sa är det bara tre pers som kommer att utses som vinnare men mina t-shirts finns som sagt att köpa på BryanMassa.jimdo.com. Kärlek och respekt till er alla som har beställt eller tänker beställa en tisha, tunga är ni! #TEAMBRYANMASSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback