Vad har dagen att erbjuda?

Jag har gjort allt som jag behövde göra, duschat, käkat och diskat! Visst är jag en riktig gentleman som tar hand om disken hehe. Kanske är dags för mig att byta namn på bloggen från Mr.Do it for the ladies till Mr.Gentleman. Skämt o sido, men när jag diskade spelades Baby Love upp från min spotify playlist. Ni vet den låten med vackra Nicole Scherzinger? Den är fan fett härlig, jag höjde volymen ännu mer och började sjunga med haha. Jag stod i köket med bara shorts på mig och ba; We are so in love, la la la laaa! Sanningen är att jag diggar den låten, musikvideon är för nice den också! Jag spanar in senare, hoppas ni alla söta och sköna läsare ar en grym dag. Kärlek o respekt!


Kommentarer
» Sara

Bryan! Berätta om
Din nya flivckvän:) hur träffades ni?:) vad heter hon osv

2012-07-18 // 15:57:51
» Anonym

Bryan, har vi läsare missat något? Har du berättat något om din brud än? :O

2012-07-18 // 22:56:53
» Anonym

Bryan, har vi läsare missat något? Har du berättat något om din brud än? :O

2012-07-18 // 22:56:54
» Anonym

Bryan, har vi läsare missat något? Har du berättat något om din brud än? :O

2012-07-18 // 22:56:54
» Anonym

eller hur berätta , hon ser ut som den där fjorre typen men hon är söt

2012-07-18 // 23:45:21
» Helan Vanessa Omar

Grattis Bryan !! :D

2012-07-19 // 00:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback