Varmt men ingen sunshine

Shoo! Jag är på väg hem nu, har varit uppe i Centrum och tunnelbanan för att träffa en kompis lite snabbt. Om man tänker efter är det bara kärlek i Rinkeby Centrum, det kanske inte är ofta man tänker på det men helt ärligt. Alla bara sitter i torget utan stress och det är folk från olika länder med olika kulturer och religioner. Turkar, araber, afrikaner, you name it! Det finns inget ställe som Byn sanningen. Men hur som helst, är strax hemma och funderar på att dra ut igen om ett tag för att jogga. Det är varmt som fan ute. Grejen är bara den att solen är gömd bakom molnen, fett irriterande. Jag tror inte det blir bättre än såhär faktiskt, fett synd. Det här är inte vad jag kallar sommarväder, jag hade ett snack med min kusse igår och han tror att det kommer bli soligt i Augusti.. Jag tvekar! Spanar in ikväll, kärlek o respekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback