Waaaazup

Shoo vad händer? Själv tar jag det bara lugnt, ligger och vilar till musik. Käkade grekiskt för ett tag sen och är galet mätt, tuggar på extra men känner fortfarande lukten från löken haha. Det är fett irriterande men vad ska man göra liksom.. Nu till något helt annat, jag har ju inte skrivit om fotboll på ett tag. Fast det är ju inte så konstigt med tanke på att jag har uppehåll. Men i förrgår spanade fotbollsbloggen på unt in med ett inlägg där de utsett vårens startelva i division 1 norra och där var jag med. Riktigt kul faktiskt, nu får jag se till att vara med i nästa drömelva som utsetts efter säsongen! Hur som helst, jag tänkte träffa mina kusiner idag men det blev aldrig av eftersom vi bestämde oss för att ses en annan dag istället. Men nu under tiden jag skrev det här inlägget har de ringt mig två gånger så jag ska ta och ringa upp de nu. Vi kanske styr upp något ändå, checkar in lite senare här på bloggen. Här har ni en bild som jag tog på mig själv igår kväll när jag softade och lyssnade på musik. Jag spelade upp en riktigt skön låt och som jag skrev på twitter tar jag er tillbaka några år. Young Rome ft. Marques Houston - For your love. Kommer aldrig att tröttna på den ska ni veta, peace!


Kommentarer
» ana

Asso bryan kan du berätta hur du träffade din tjej!!!!!!!

2012-07-21 // 19:48:09
» Anthon

Har du hört att din gamla lagkamrat Sow från Väsby gör succé i Moldavien ??? :D

2012-07-21 // 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback