Write me back

Shossan! Var inte säker på om jag skulle blogga mera idag men kör bara, ligger i sängen och har ändå ingenting för mig förutom att jag smsar och lyssnar på musik. Spelar R.Kelly's nya album Write Me Back som släpptes för exakt en månad sen. Det är faktiskt första gången jag hör albumet, jag visste att han hade ett nytt album på g men jag hade faktiskt ingen aning om att den redan var ute. Som alltid bjuder Kells på riktigt sköna och mogna rnb låtar, jag har redan fastnat för flera stycken. Lady Sunday som är på just nu är fett bra, sen gillar jag också Green Light och Feelin' single som jag tänker lägga upp på bloggen imorgon! Hur som helst, det är galet varmt så jag har dragit täcket åt sidan och öppnat fönstret. Lite mysigt är det ju ändå, jag menar här ligger man med bara boxers och lyssnar på kärleksmusik i mörkret hehe. Jag har ställt laptopen på en stol precis vid min säng så när jag börjar bli trött stänger jag bara av den. Men det bästa vore ändå om jag somnar till albumet, det kanske jag gör också.. Gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback