www.twitter.com/BryanMassa

Shoo, jag softar i mitt rum och det är twittermode som gäller. Jag har inte loggat in på min facebook på jag vet inte hur länge, använder den knappt längre förutom inboxen och när jag ska uppdatera min fan page. Instagram är den nya grejen, det är vi alla medvetna om men som jag skrev för någon vecka sen hänger jag mer på twitter än facebook. Man följer de man vill följa och checkar in andras profiler när man känner för det. Men på facebook ser man hela tiden vad som händer i andras liv så fort man loggar in eftersom man hamnar på startsidan, det kan vara fett jobbigt ibland eftersom jag inte bryr mig ett dugg om vad andra har för sig helt ärligt! Hur som helst, snart når jag 5.000 följare på twitter vilket är nice, om inte du följer mig så se till att göra det nu. Har du inget konto så skapa ett och se till att komma igång, mina senaste tweets har handlat mycket om kärlek som ni säkert har märkt. Jag har ju en twitter-box på höger sida av bloggen där mina senaste tweets visas. Kommer nog att somna tidigt ikväll, exakt när vet jag inte men före midnatt gissar jag på. Tänker twittra lite till sen när jag ligger i sängen så om jag inte spanar in med ett blogginlägg höres vi imorgon, take care, peace!
 
Twitter.com/BryanMassa

Kommentarer
» jonaas

mannen jag kan läs din blogg hela dagen! haha :p ... skön du är man och lycka till med att hitta en ny brud ock du borde ah en frågestund till :D

2012-07-23 // 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback