Yes I got the album!

Shoo på er alla söta och sköna läsare! Bryan här, Din tjejs favoritbloggare - Mr.Do it for the ladies.
 
Som ni ser på bilden köpte jag albumet igår, jag är så jävla nöjd med mitt köp! Fortune är bara för bra!
Chris Brown är som man säger på engelska on top of his game just nu, han fortsätter att leverera hela tiden.
Det finns ingen artist som är som honom idag, han är en riktig entertainer och tar allting till en helt annan nivå.
Om inte det är musik är det dans, om inte dans är det filmer, om inte filmer så är det konst och målningar.
 
Men tillbaka till albumet, på facebook har jag sett att det är galet många pers som lyssnar på Fortune genom spotify.
Själv har jag knappt använt mig utav spotify sen jag köpte albumet igår haha, har lyssnat från cd-skivan istället.
Jag måste säga att jag diggar alla låtarna, handen på hjärtat musiken han bjuder oss på är helt amazing.
Extra kärlek till låtarna, Biggest Fan, 4 Years Old och Don't Judge Me. Vilka låtar gillar ni mest?

Kommentarer
» Anonym

denna http://www.youtube.com/watch?v=sV_cevFxn1w vet ej om den e med på albummet men den sjlng han för oss teambreezy

2012-07-04 // 21:59:02
» Miski

Big creedz till albumet, otroooligt är den. Favoriterna för mig är Don't judge me, remember my name, stuck on stupid & party hard/ cadillac (interlude). Bless.

2012-07-04 // 22:56:12
URL: http://Dachaarma.blogg.se
» Emelie

Jag älskar också albumet!! Mina favoriter är Biggest Fan, 2012, Mirage, Bassline och 4 Years Old! Haha, gillar alla låtar faktiskt!

2012-07-04 // 23:53:35
URL: http://tkdbreezy.devote.se
» Emelie

Jag älskar också albumet!! Mina favoriter är Biggest Fan, 2012, Mirage, Bassline och 4 Years Old! Haha, gillar alla låtar faktiskt!

2012-07-04 // 23:53:59
URL: http://tkdbreezy.devote.se
» L.J

Favoriterna för mig är såklart Don't Judge Me, 4 Years Old, Biggest Fan, och Party Hard/Cadillac :)

2012-07-05 // 00:53:09
» Anonym

de ba å ladda ner men okej..

2012-07-05 // 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback