7 raka vinster

Shoo på er alla fotbollsälskare, jag hade match igår. Vi vann, som vanligt tänkte jag skriva haha.
Nu har vi vunnit sju matcher på raken vilket gör att vi leder Division 1 Norra med tre poäng före Siruis.
Matchen igår var inte mot vilket motstånd som helst utan mot Väsby United, klubben jag spelade för 2011.
Visst, de har ett helt nytt lag med nya spelare men det kändes ändå lite "speciellt" att spela på Vilundavallen.

Det var utan tvekan en tuff match. Jag råkade armbåga vänsterbacken Simon så att han började blöda näsblod.
I den andra halvleken fick jag själv en armbåge precis under mitt vänstra öga så jag var tvungen att kliva av.
Det svullnade upp under ögat och nu har jag en liten blåtira, men som tur är syns den inte så värst mycket!

Som sagt, det var en tät och tuff bortamatch som vi gick segrande ur med 2-1. Inget mål för mig men det kommer.
Jag tror jag hade tre skott i matchen, två på mål och ett högt över. Jag lackar fett på mig själv, borde ha suttit en fan!
Blir irriterad när jag tänker på det men nu gäller det att gå vidare och bara tänka positivt, jag kommer i alla fall till lägen.
För något år sen fick jag höra: Det viktigaste är att du skapar och kommer till lägen, rester fixar sig. Det är så sant!

Kommentarer
» Basse

Ni har riktigt fula tröjor för att spela i Div 1 iallafall!! Ser ut som P10 tröjor

2012-06-21 // 01:41:50
» Forat

frågestund snäälla!!! vill ställa några frågor :D

2012-06-22 // 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback