All I do is win

Som ni ser på bilden spelade jag match igår, vi mötte Enköping på hemmaplan och krossade dom totalt med 5-1.
Jag missade bortamatchen i Västerås förra veckan eftersom jag var sjuk så det kändes skönt att vara tillbaka igen.
Men ännu skönare var det att få sätta dit den också, fick ett perfekt inlägg som jag nickade in i det bortre krysset.
Jag hoppas det släpper för mig nu, då menar jag målmässigt och spelmässigt. Jag känner att det finns mer att ge.
Grejen är ju den att jag inte har inte haft en bra försäsong vilket är något som jag måste respektera helt enkelt.
På slutet av förra året och i början av det här året har jag i stort sett fått hålla igång individuellt på gymmet.
Egentligen ligger jag flera veckor och månader efter mina lagspelare som har tränat för fullt under vintern.
Om man ska tänka logiskt är det ju så, men min form kommer bli bättre ju längre in i serien vi kommer.

Mina Vapor 8 är trasiga så under tiden jag väntar på att få ett par nya från Nike lirar jag i mina Superfly III.
De passar ju ändå till vårat matchställ haha, fast det gör även EM versionen av Vapor 8 om ni vet vilka jag menar?
Men anyways, på tal om matchen så var det faktiskt våran sjätte raka seger vilket är ett otroligt starkt facit.
Just nu toppar vi serien så det gäller för oss att fortsätta spela precis som vi har gjort här i inledningen.

Senast jag spanade in med ett liknande inlägg var förra året när jag spelade i Väsby United.
Droppa gärna en kommentar och låt mig få veta om ni vill ha fler fotbollsinlägg med matchbilder, peace!

Kommentarer
» mk

japp det vill vi ha!

2012-06-10 // 22:14:00
» Anthon

bästa inlägget på länge, mer av detta skulle vara kul! :)

2012-06-10 // 22:16:07
» Anonym

jag fattar inte i vilket lag eller vilken division du spelar ? kan du inte göra ett inlägg om det? är det superettan eller?

2012-06-10 // 22:23:12
» Kex

Absolut! Helst sånt inlägg efter varje match. Peace!

2012-06-10 // 22:26:16
» m

aaa! som sagt, efter varenda match

2012-06-10 // 22:31:45
» Succé

Ja gärna!

2012-06-10 // 22:36:55
» Anonym

skön! ge oss mer fotbollsinlägg fokuserat på dig/ditt lag

2012-06-10 // 22:57:32
» valle

Ge oss mer sånna här inlägg efter varje match! Det här tillsammans med dina viedoinlägg är bäst! Keep it up du är kung bryan!

2012-06-11 // 00:24:42
» Anonym

MER SÅNT BRYAN!

2012-06-11 // 00:41:21
» Anonym

MER SÅNT BRYAN!

2012-06-11 // 00:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback