Behind the scenes med Kingsize Magazine

Yo! Today was a good day som Ice Cube säger, galet nice var det verkligen.
Jag antar att ni alla redan vet om vad jag har haft för mig? Jag har ju twittrat och facebookat som en galning.
Men om inte ni har någon koll hade jag en photoshoot idag, har jag spenderat hela dagen ute i stan framför kameror.
Det var riktigt kul och fett med nice, Kingsize Magazine är Skandinaviens största hiphopmagasin så det kändes stort.

Här har ni en bild på mig precis före vi skulle börja fota, nästan så att man tror jag är i Brooklyn, New York haha.
Camouflage jackan är inget att leka med, ni kommer fan inte tro mig när jag säger vad den kostar. 6499 KR!
När jag ändå laddar upp bilderna som jag lagt upp på instagram vill jag passa på tacka alla mina följare, ni är bäst!
Snart har jag nått 3.000 followes och så fort jag laddar upp en bild får den fett många likes, kärlek och respekt till er.

Vid lunch drog vi och käka på ett gott ställe sen var det dags igen, LIGHTS CAMERA ACTION!
Vi hoppa i taxin mot Vasaparken och tog en sväng förbi kungliga barberaren Diamantis, tung kille utan att överdriva.
Dra till hans salong om du vill ha en rakning på klassiskt vis, men var beredd på att betala 550 kronor för en klippning.
Jag kopplade min iPhone till högtalarna i salongen så vi pumpade lite hiphop/rnb musik från min Spotify playlist.
Det var chillmode, kameragänget fotade och filmade för en behind the scenes video som kommer att släppas.

Jag vill återigen bara passa på tacka allihopa för den här fantastiska dagen, ser fram emot att se bilderna nästa vecka!
Och till er alla läsare, håll ett utkik här på bloggen för jag kommer att uppdatera er när bilderna och videon är uppe.

Kommentarer
» forat

På gud jag kan köpa en begagnad bil för 5000. Kan tänka mig att du gick runt fett försiktig om den

2012-06-12 // 03:58:56
» Anonym

läääääääääää vilka är det som handlar där ens , P diddys barn eller

2012-06-12 // 14:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback