Bra start på veckan!

Fresh out the shower! Hoppade precis ut ur duschen och nu skriver jag med tandborsten i munnen haha.
Ska ta och lägga mig vilken sekund som helst, jag har haft en lång dag men den har varit riktigt bra!

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg var jag i Kista, jag hittade allt jag behövde förutom rakblad.
Men jag köpte i alla fall lypsyl, det är ju superviktigt med mjuka läppar... Eller hur tjejer? Haha.
Rakbladen får jag köpa en annan dag när jag har tid för den här gången hade jag bråttom.
Danne köpte en iPod och det drog ut på tiden, efter det åkte jag direkt till min träning.

Nu orkar jag verkligen inte skriva något mer, jag är helt slut. Behöver en ordentlig sömn i natt.
Fast före jag lägger mig ska jag såklart smörja in mig, och det gör jag till sköna rnb låtar.
Just nu spelas Donell Jones i rummet, I'm Gonna Be är låten som pumpas ur högtalaren.
Checkar in med flera inlägg imorgon, ha det bäst och sov gott. Kärlek o Respekt!

Kommentarer
» Melissa

Vad tycker du om tjejer som förstorar läpparna?

2012-06-05 // 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback