Don't wake me up, musikvideon!

Jag kan snabbt skriva att jag precis kollade klart på matchen mellan Spanien och Irland.
Såg den hemma men igårkväll var jag faktiskt hos min tjejkompis och såg på Tyskland mot Holland.
Kollade inte så värst mycket på den andra halvleken om man kan säga så men första var ju fett med bra!

Hur som helst, nog om fotboll och över till musik. Ni ser själva var rubriken heter, Don't wake me up.
Varför har ingen sagt till mig att musikvideon har släppts? Den gjorde det i Måndags och jag såg den igår.
Jag typ dör för låten och blev glad som fan när jag på twitter såg att Chris Brown hade gjort en video till den.
Varje gång jag åker bil med min broder och den spelas upp på radion höjer vi volymen till max för den är så bra!
Tro mig det finns inte en dag jag inte lyssnar på den, kolla min personliga facebook så ser ni själva att det är sant.
Min Spotify-box med de populäraste artisterna visar Chris Brown: 37 spelningar och 15 av de är just Don't wake me up!

Jag kände igen mig själv som fan när jag såg musikvideon första gången, tänker förklara lite snabbt hur jag menar.
För det första så är det ingen hemlighet att jag letar efter min cinderella, någon jag kan vara tillsammans med.
Helt enkelt någon som jag kan kalla för min flickvän, men det verkar ärligt talat ta förevigt att hitta henne.
Man ska inte jaga kärleken men vart är hon? Det känns som att hon bara existerar i mina drömmar.

Därför känner jag igen mig själv, den handlar ungefär om en liknande situation som jag befinner mig i just nu.
Kärlekslivet ser ljusare ut i drömmarna än i verkligheten, så när jag drömmer om min framtida tjej... Don't wake me up!
Klicka på play och njut, jag gillar verkligen hur tjejen är så svår att få tag på. Det är nice, han får typ jaga henne lite.
Grymma scener är det också, jag diggar första scenen väldigt mycket när han letar efter henne i pyramiden!
Dear beloved, if this love only exists in my dreams... Don't wake me up.

Kommentarer
» Jenni

go du e, men nån pyramid e de inte...de e en labyrint!! ;) kram

2012-06-15 // 14:42:20
» johanna

niceee blogg du har grabben:D kika in i min blogg om du har tid över

;D

2012-06-15 // 17:55:31
URL: http://johannaeritreanen.devote.se
» Anonym

har du hört att han också got his as sbeat by drake? hahah koll ahans instagram , han fick tydligen några flaskor på sig and than shit got real

2012-06-15 // 20:56:24
» m

du över mig e helt ute o fucking cyklar, drake slog inte chris utan att meek mill och chris argumenterade om något, och sen så har tydligen meek slagit chris med en flaska, drake va bara där, och det handlar inte om rihanna :p

2012-06-16 // 02:00:31
» veronika

bryan ta det lugnt jaga inte kärleken den kommer när den kommer!

2012-06-16 // 10:36:41
» Anonym

ja alla trodde det var meek vs chris men de visa sig det var drake pics don't lie http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5mlsulmiH1qdtvypo1_1280.png men vem vet som egentligen hände , vi va inte på festen (we wish) haha

2012-06-16 // 14:17:51
» ><

Ni alla är och cyklar meek mill var bara där medan chris brown och hans gäng och drakes och hans gäng började tjafsa sedan kastade drake och hans gäng flaskor mot chris brown o dem, sedan fick han flaskan på hakan och det gav han ett djupt sår. sedan hände inget spec

2012-06-17 // 12:55:43
» Anonym

aa men de va de jag mena att meek inte ens va inblandad

2012-06-19 // 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback