Don't wake me up up up up up up!

Jag kanske ska börja med att säga Godmorgon Sverige haha. Hur orkar jag, hur orkar jag ens skämta sådär?
Jag har varit uppe hela natten och inte sovit ett shit, inte heller gjort något mer än att slösurfat som en nörd.
Grejen är den att jag faktiskt inte är så trött som jag verkar vara på bilden, ska fan käka frukost snart...

Efter det funderar jag faktiskt på att sätta på mig mina beats och dra ut för att ta lite frisk luft.
Det kan vara skönt med en kort promenad såhär tidigt på morgonen, sen tanka hem en film och bara softa.
Nu när jag har dygnat ska jag hålla mig vaken tills kvällen, vilket kan vara jobbigt men jag tror jag klarar mig!

Kommentarer
» Tanvir Rozario

Hehehe du har samma problem som mig mannen! Som sagt, det är en dålig vana :-P men inget man kan lösa hur lätt som helst alltid. :-D

2012-06-06 // 16:18:52
URL: http://tangz-ice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback