Filmdags!

Snacka om typiskt filmväder, det har varit molnigt och regnat hela veckan.
Jag har varit sjuk så jag har inte gjort så mycket heller, bara kollat på film för det mesta.

Nu när jag skrev det här inlägget sökte jag efter Think Like A Man och jag verkar har hittat den.
Äntligen har jag hittat den i bra kvalite! Woho, är så glad att jag kommer hoppa upp ur sängen haha.

Bästa, då är min Lördag klar. Ska se på filmen om ett tag och senare på kvällen är det landskamp.
Jag syftar på fotbollsmatchen mellan Cristiano's Portugal mot Turkiet. Det kommer att bli intressant.

Nu under tiden filmen laddas ner ska jag resa mig upp för att gå till köket och fixa te.
Sätta mig framför datan med en tjock mjukiströja och checka in läget på twitter och tumblr.
Självklart sätter man på några sköna låtar också, det är chillmode som gäller inget annat.

Kommentarer
» Anonym

vart hittade du filmen på bra kvalite? / malin

2012-06-02 // 17:31:30
» Habesh

Länka!

2012-06-02 // 18:25:36
» Anonym

läääänka

2012-06-05 // 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback