Låt oss bara chillnani

Shoo bloggen! Gissa vad jag har gjort idag? Ingenting, jag har bara slappat i stort sett hela dagen lång.
Twittrade precis och tänkte att jag lika gärna kan uppdatera bloggen en snabbis också.

Softar i rummet för tillfället och lyssnar på Chris Brown's Sweet Love, den är helt galen faktiskt.
Jag längtar som fan tills nästa månad då hans album FORTUNE släpps, ska spikat köpa den!
Albumet FAME är sjukt bra men tro mig den här kommer vara något alldeles speciellt.

Nu blir det musik till klockan 22:00 då jag ska se på Exklusivt Ekwall på TV4 Sport.
Ha det bäst så länge, spanar in senare... Ingen stress, kärlek o respekt <3

Kommentarer
» Winta aka Snickers<3

Waow videon till sweet love är ju bara för underbar!! Breezy is tha shit och han är min min min<3

2012-06-15 // 02:14:28
» Sebbe

Shoo Bryan, det är sjukt hur jag kan följa en blogg så som jag följer din, har följt den enda sen du starta den. Minns att du hade en musse pigg t shirt för ett bra tag sen och jag frågade dig vart du köpt den ifrån haha, Du har galet tung stil så tänkte bara fråga, kan du någon bra sida där man kan beställa billiga airmax skor ifrån?? De flesta sidorna är inte pålitliga fan. Peace

2012-06-17 // 23:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback