Instagram är tillbaka!

Som de flesta redan vet om har instagram inte fungerat på hela dagen, men nu funkar allting som det ska.
Snacka om att det har varit jobbigt, man har liksom blivit så van att logga in dagligen och checka läget.
 
Jag märkte tidigt på morgonen att jag inte kunde uppdatera nyhetsflödet eller kolla på några bilder.
Jag trodde bara det var något tillfälligt problem, sen visade det sig att problemet upstod hela dagen...
Lite panik fick ju i alla fall, tänk om alla bilder som man laddat upp försvann? Fan vad lack man hade blivit.
Fick sen höra att de hade strul eftersom ett stort oväder hade slagit ur ett antal servrar där deras app körs ifrån.
Men som sagt, nu funkar allting som det ska. Som tur är har ingenting försvunnit utan allt finns kvar.
 
På facebook uppdaterade jag min status med: Livet är tufft utan instagram.
Den statusen har nu 150 likes så det var ändå några som höll med mig haha, verkligen no life utan insta.
En annan sak jag la märke till när instagram inte fungerade var att alla började vända sig till twitter haha.
Jag var en av de, och jag twittrade följande: What the fuck is up with instagram? It hasn't worked all day...
Det tog inte stop där utan jag twittrade en gång till och fick faktiskt över 30 retweets på denna:
Ok it's not funny anymore, Instagram you can come back now.
 
Glöm nu inte att följa mig: BryanMassa

Kommentarer
» Anonym

du la upp n bild på instagram på din iphone hur fixade du den? och vart och hur mycket kostar det. Hoppaas du svarar.

2012-07-03 // 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback