Möte med Kingsize Magazine

Imorgon ska jag på ett möte inne i Söder med Kingsize Magazine, Skandinaviens största hiphopmagasin.
Jag kom precis på att jag skrev om det på facebook och twitter men inte här på min blogg.
Kan säga det nu, om du vill följa mig till 100% så kan du göra det på min fan-sida och twitter.
Jag är alltid först med uppdateringar, nyheter och saker som händer kring mig där!

På tal om mötet så fick jag ett samtal igår med lite info och frågan om jag var intresserad.
Självklart tackade jag inte nej, det är alltid kul att testa på nya saker och träffa nytt folk.
Nu är inte fotografering något helt okänt för mig men ni förstår väl vad jag menar.
Det ska bli sjukt kul och vi ska börja plåta redan nu i helgen faktiskt.

Jag vet inte exakt men jag tror att vi imorgon på mötet kommer att träffa stylisten.
Gå igenom vissa saker och prova olika kläder, kanske också bli intervjuade.
Det är nämligen så att det ska skrivas om fotboll också, inte bara fotas.
Spännande!

Kommentarer
» anonym

snälla gör mer stayfresh videos!!

2012-06-07 // 02:23:08
» bästafan

och en frågestuund :D! <3

2012-06-08 // 16:50:14
» Anonym

kan du snälla berätta om hur du bytte din iphone fär osv,allt från hur mkt det kostar och vart...ALLT snälla vill oxå byta min asap ! lmao

2012-06-08 // 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback