see a good friend is so hard to find

Jag ska försöka hålla inlägget kort eftersom det inte behövs skrivas så mycket om den här låten.
Den är grymt bra, ingen snack om saken. Har lyssnat på den i ett tag nu och den är bland mina favoriter.
Det handlar typ om en tjej som i tidig ålder började som strippare fast nu har en stadig karriär och lever livet.
Hon har kommit någonstans och uppnått saker vilket har lett till att hennes såkallade tjejkompisar börjat hata.

Verkligen en riktigt bra handling, man kan ju också tänka till och vända på det om ni förstår vad jag menar?
Låt oss säga att t.ex du i framtiden har värsta utbildningen som dina vänner önskade att de själva hade.
När du minst anar det så vänder alla ryggen mot dig och är avundsjuka för att du lyckats och inte de.

Låten handlar liksom om livet och olika situationer man kan komma att hamna i. Feta meningar, lyssna bara.
Bow Wow och T-Pain gjorde det igen, ni minns väl hitten Outta My System från 2007? Better är minst lika skön!
Must be doing something right if you got these bitches mad.

Kommentarer
» Anonym

omg så jävla bra spec refrängen they be hatin on youu med tpain lika tung som alltid

2012-06-21 // 01:17:40
» Madde

HEJ bryan! Har aldrig skrivit till dig förut men har följt dig sedan dag 1 :) Älskar dina videos mest av allt. Du är verkligen en bra kille! Var dig själv och fortsätt som du gör. En request bara, en grej som jag tror att flera skulle gilla. Kan du inte göra en "cribs vlog" för dina fans? Där du liksom kör som MTV Cribs gör fast runt om i ditt rum och snacka lite om din "where the magic happens" haha ;) Vore skitkul! Massa gör ju det på youtube nu för tiden. So let's go :D

2012-06-22 // 00:15:24
» Beats by dre owner

kan du inte lägga upp en video där du berättar lite om Beats by dre studio och beats by dre solo hd , för jag själv har ett dilemma och det är om jag borde lämna tillbaka Solo HD och köpa Studio men har masssa frågor , typ är det någon skillnad (STOR skillnad då ) och batterin på Studio behöver den bytas ofta , och är det jobbigt med såna stora hörlurar ? hade varit tacksam om jag fått svar så snabbt som möjligt

2012-06-22 // 05:44:00
» yassi

BRYAN!, DU MÅSTE HJÄLPA MIG!:/, din blogg är den ända manliga bloggen jag läser och jag behöver tips på bra hudprodukter för killar som jag funderar på att köpa till min kille, vad skulle du rekommendera?

kram

2012-06-22 // 19:18:30
» Anonym

bryan ger du råd?? vill inte pure my heart out och inte få ett svar så måste va säker innan haha hoppas du svarar!

2012-06-24 // 21:17:04
» chrisbrownlover

in love with your taste of music!
jag håller med Madde omdet där med cribs, hade vatt asfett!
anyway, du lägger ju redan upp mycket music och så, men kan du inte lägga upp typ en top 10 list? så skriver du länk/laddar upp från Youtube på varje också så man kan lyssna på den.
Vore awesome!
Ha det bäst och grattis till alla vinster (fotbollen då) :)

2012-06-25 // 19:09:34
» veronika

http://www.youtube.com/watch?v=WZkuuUe97_s sexiigaste videon någonsin!! skön låt också!

2012-06-26 // 12:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback