It's all about you 365 days a year

Shoo bloggen! Ni vet själva vem det är, Bryan. Din tjejs favoritbloggare, Mr.Do it for the Ladies.
Jag stavar till och med Ladies med ett stort L vilket visar vilken respekt jag har för er alla tjejer ha.

Men hur som helst, nu är det så att jag i förra veckan fick ett samtal av Martin, en gammal lagkamrat till mig.
Det var kul att höra från honom eftersom det var så längesen, hans tjej har nyligen öppnat en klädbutik på nätet.
Jag pratade inte med henne personligen men han berättade för mig att hon har stora drömmar inom mode/design.
Och som ni vet respekterar jag verkligen alla som vill lyckas här i livet, komma någonstans och nå sina mål.

Jag vill hjälpa henne på traven genom att länka till hennes hemsida, alla tjejer borde ta en titt där.
Ni hittar allt från snygga och prisvärda toppar till väskor, smycken och skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback