Take it to the head

Shossan! Jag hoppas att ni alla mår bra och har fått en skön start på veckan såhär långt, det har jag i alla fall.
Jag hade träning igår och idag men är ledig imogon så jag vill passa på att chilla till max om ni förstår vad jag menar.
Därför tänker jag fråga mina tjejkompisar om någon vill spendera dagen med mig, typ softa och se på film eller liknande.
Vädret är ju inte det bästa direkt så varför inte liksom?? Senare på kvällen är det hur som helst fotbolls-EM som gäller.

Här bjuder jag er alla läsare på en riktigt skön låt som jag har lyssnat på i några veckor nu, kan bara inte få nog av den.
Speciellt refrängen som faktiskt har fastnat i mitt huvud, jag har gått runt och sjungit den för mig själv hela dagen haha.
Det är bara slänga på er beatsen och njuta, låten är perfekt. Nicki, Ross, Weezy och Breezy är alla fett med tunga!
I'm in my zone. Damn near got my eyes closed. 1 shot. 2 shot. I'm gone. Take it to the head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback