Första inlägget på två dagar

Det blev inget inlägg igår, jag hade träning sen åkte jag in till stan med grabbarna för att se på Sverige - England.
Men först käkade vi på favoritstället och såg på Frankrike, efter drog vi mot Gården där TV4 har sin EM-Studio.
Det var helt sjukt så mycket folk det var där borta, rena fotbollsfesten. Alla var där för att följa matchen.
Stämningen var galet bra tills Sverige förlorade, nu är chansen att ta sig vidare från gruppen borta.

Fett med fina tjejer såg man ju också, men jag är fortfarande fast i en tjej som jag såg i T-Centralen i veckan.
Hon var med en vän och smilade lite lätt, när hon sen passerade mig kollade hon bak och lyfte upp på jeansen.
Shit, hennes stil diggade jag verkligen, låga och helsvarta air force med tajta jeans som hon vikt upp vid anklarna.
Vad ska jag säga, hon var niceee och om du läser det här skriv till min inbox akut haha. Tveka inte en sekund!

Bloggen, vi höres... Jag ska fixa några grejjer nu, spanar in senare. Take care!

Kommentarer
» Anonym

vart brukar du hänga?

2012-06-16 // 23:24:03
» Emilia

Det var jag :)

2012-06-16 // 23:35:59
» Anonym

nu när de har kommit in ny blogg.se .. ANSWER THE DAMN QUESTIONS , by

2012-06-17 // 15:06:23
» nicole

ooooooomg

2012-06-18 // 01:34:42
» nicole

ooooooomg

2012-06-18 // 01:34:44
» Anonym

<3

2012-07-15 // 11:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback