Shoo bloggen!

Shoo, vad händer? Jag orkar inte ta ett kort med min webcam så jag laddar upp en bild på sötisen.
Lördagen börjar närma sig sitt slut och jag softar i mitt rum och kollar på Collateral på TV4 HD.
En riktigt bra film från 2004 med Jamie Foxx. Lite konstigt att jag inte har sett den tidigare.

Men anyways, före filmen såg jag på matcherna mellan England - Belgien och Portugal - Turkiet.
Jag skulle ju se på Think Like A Man fast det blev aldrig av. Filen jag laddade ner var något virus.
Riktigt irriterande eftersom det inte var första gången, jag har försökt få tag i den filmen länge nu.
Fuck it, någon lär dela med sig av den rätta filen om några veckor. Jag hoppas det i alla fall!

På min fan page postade jag upp en bild på vad som kan komma att vara de nya Mercurial Vapor.
Alla som följer mig där blev helt galna och bilden fick faktiskt över 300 likes på direkten haha.
Skitsnygga är de verkligen! Vad jag har hört så är det Ronaldo's egna version av Vapor VIII.
Jag spanar in senare, kärlek och respekt till er alla söta och sköna läsare.

Kommentarer
» Fråga

Vem är tjejen?? :)

2012-06-03 // 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback