Stay fresh

Det finns ärligt talat ingenting bättre än att ha en nice haircut med en fräsch line-up, speciellt nu på Sommaren!
Det gäller att vara på topp när solen skiner och då är håret något som man inte får glömma att ta hand om.
Här har ni en bild på mig från den omtalade fotograferingen med Kingsize Magazine för två veckor sen.
 
Hur som helst, vädret har varit skitbra idag så jag har varit ute hela dagen och bara njutit av solen.
Just nu softar jag hemma och lyssnar på lite musik i mitt rum, jag tror alla i bakgården hör vad jag spelar.
Volymen är nästan maxad och jag har en högtalare precis vid fönstret som jag också har öppnat haha, kör bara!
 
Inget är spikat för ikväll men jag och Aimar kanske ska chilla med några tjejkompisar, de skulle höra av sig.
Om inte det blir av så får jag se vad som händer, fast som alltid checkar jag in här senare. Peace!
Trackback