Vila i Frid Michael Joseph Jackson

Tänk att det har gått exakt tre år sen Michael Jackson gick bort, det är helt sjukt.
Jag minns dagen som att det vore igår, min kompis ringde upp mig på mobilen och berättade det.
Jag fattade ingenting, fick en känsla av att han skämtade med mig. Men så var inte fallet.
Om ni vill så kan ni själva gå tillbaka till inlägget jag skrev 2009, klicka på Juni månad i arkivet i så fall.
Jag spelade faktiskt också in en låt till MJ några dagar efter, kanske laddar upp den om jag hittar den.
 
Men fan vad jag blir deppig och ledsen när jag tänker på allt detta, ska försöka hålla det här inlägget kort.
Michael Jackson's musik kommer att leva vidare för alltid, även så hans betydelse och påverkan i folks liv.
Som han fick hela världen att skaka, jag finner inga ord. Kolla bara på videon, han sålde ut arenor!
En riktig legend, det är exakt vad han är. Låt mig klistra in det jag skrev på twitter och min fan page:
3 years ago today we lost one of the greatest musicians in history known as The King of Pop.
WE LOVE YOU MICHAEL JACKSON! And thanks for making the world a better place ♥

Kommentarer
» Fanta

Det är helt sjukt att det har gått tre år sedan han dog.

2012-06-29 // 03:28:33
URL: http://fanta.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback