What's up, en helt ny vecka!

Shooo, det är Måndag och en helt ny vecka så glöm allt det negativa som hänt.
Starta om från börjarn och börja redan idag, du kommer att må så mycket bättre tro mig.

Hur som helst, jag ska dra iväg på träning snart men först ska jag möta upp brodern Danne.
Vi ska åka till Kista och jag hade tänkt köpa lite saker eller produkter om man kan säga så.
Jag syftar på rakblad, rakgel, hudkräm, deo, shampoo och sånt. Det är viktigt, mycket viktigt.
Ta hand om dig själv, stay fresh... Det är sånna här smågrejer som måste köpas.
Juste jag behöver nya batterier till mina beats by dre studio också... Peace!

Kommentarer
» Valentina

Jag måste bara fråga en sak, vem är det som upptaderar din ''fan sida'' på fb? är det du själv eller har du någon som gör det åt dig?



http://www.facebook.com/valentina.jankovic.1428

2012-06-04 // 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback