What's up!

Shoo bloggen, allt bra med er eller? Själv softar jag i rummet och kollar på late night EM på TV4 HD.
Vilken match kollade ni på ikväll? Själv såg jag på Portugal mot Holland, synd om er alla som inte har TV4 Sport xtra.
Ni missade en galen match, Cristiano Ronaldo som hade en tuff start på EM verkar äntligen ha hittat formen igen.
Hans avgörande 2-1 mål var riktigt nice, så kyligt av honom att ta emot bollen samtidigt som han skottfintade.
Enligt mig tog Holland sig inte vidare eftersom tränaren inte startade med Van Der Vaart i de två första matcherna.

Hur som helst, för er som undrar hade jag träning imorse. Fan vad det spöregnade, det gick knappt spela.
Senare spenderade jag hela dagen med min broder, vi åkte runt till olika gallerior i Stockholm och shoppade.
Inte har man lust att gå runt i stan utan tak över huvudet när vädret är som det är, snälla ge mig sol!!

Nu ska jag se på tv, sen ska jag hoppa i sängen med min iPhone och checka läget på instagram.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback