You only live once, that's the motto

Shoo på er alla söta och sköna läsare, Bryan här! Shit vad jag har varit keff på att uppdatera bloggen på sistone...
Blogg.se har fan hunnit göra om deras sida, så längesen var det jag loggade in haha. Jag diggar den nya looken!
Det tog en liten stund tills jag fattade hur man publicerar ett inlägg fast nu har jag lärt mig allting, eller det mesta.
Det är mycket nytt, men det är bra. Tidigare såg det ut som Windows 98 när man skulle skriva ett inlägg haha.
 
Annars då? Jag har haft rätt mycket att göra de senaste dagarna, på gränsen till fullt up.
Jag ber om ursäkt men ni vet själva om att jag spanar in här så fort jag kan och har tid.
Som vanligt har jag haft träningar och spelat matcher, vi vann faktiskt vår åttonde raka i helgen.
 
Just nu sitter jag i mitt rum med mina beats och lyssnar på Jordin Sparks ft. Chris Brown - No Air.
En riktig klassiker från 2008 och en sån låt som man aldrig kommer att tröttna på, älskar den!
Jag kommer att checka in lite senare, förmodligen så svarar jag på lite frågor som jag har fått.

Kommentarer
» Mo

Vad heter Wifey låten, du vet att ja har frågat dig hundra gng .. den du hade i bakrunden när du visade dina nya kläder

2012-06-25 // 22:12:08
» Anthon

Tjo Bryan, blogga mer om hur det går i fotbollen! Förresten så älskar jag låten No Air!

2012-06-25 // 22:13:09
» charlie

Shoo bryan, kan inte du länka dig spotiylista i ditt nästa inlägg eller någon annanstans, många skulle nog uppskatta de :)

2012-06-25 // 22:22:12
» mjjjjj

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fNalnyADmyo

Lyssna den e sååååå skön! tro mig det är en låt som du kmr gilla! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback