Följ mig på viddy!!

Fan fan fan, jag hade samma idé men någon där ute var snabbare än mig.
Det är så att det har släppts en ny app som heter viddy där man delar mig sig av videos.
Jag har länge tänkt på att försöka komma igång med en sån app men nu är det försent!
Det funkar precis som instagram fast istället för bilder så lägger man upp videos.

Artister som t-pain, meek mill och spectacular från Pretty Ricky använder Viddy!
Jag skapa ett konto igår natt före jag skulle lägga mig och har laddat upp två videos.
Så alla med iPhone se till att följa mig, jag tänker ladda upp privata videos ni aldrig sett förut.
Tro mig det finns många klipp jag inte har lagt upp här på bloggen... Följ mig @BryanMassa
När jag har nått över 50 följare så kommer jag att börja ladda upp mera videos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback