Nike Mercurial Vapor VIII

Om inte jag blev glad när min mentor från Nike smsade mig imorse.
Bryan kom till kontoret, det är värt det! Så in i duschen hoppade jag sen var jag on my way.
Jag fick två par av de sprillans nya Nike Mercurial Vapor VIII (8). Snacka om glad kille haha.
De har inte ens släppts i butikerna än och jag fick de tre dagar efter de stora världsstjärnorna!
När jag skulle hem sötte jag på Martin Mutumba som skjutsade hem mig i sin snygga Audi A7.

Men anyways, jag har satt på mig skorna och de är galet sköna ska ni veta, fett mjuka!
Har inte hunnit spela i de ännu men det ska jag ta och göra i veckan, fan vad jag längtar.
För 2 veckor sen fick jag den senaste färgen av Superfly III som jag knappt hunnit använda.
Men anyways alla fotbollsspelare vet själva hur det är när man har nya skor, man vill bara kicka boll!
Många på min fan sida bad mig spela in en video för att prata och visa upp skorna.
Så jag gjorde det, klicka här för att se den och njut av den najsa Breezy låten ha!
Stort tack till Nike som alltid hookar upp mig med grymma stuff, de behandlar mig bra.

Kommentarer
» Helan Vanessa Omar

Grattis Bryan ! Du ser fantastisk ut :)

2012-03-27 // 01:45:12
» Anonym

får man skoskav på de skorna ?

2012-03-27 // 20:09:38
» Anonym

får man skoskav på de skorna ?

2012-03-27 // 20:09:45
» Anonym

Hej bryan :) jag vill att du hjälper mig här! Det finns en kille som jag är intresserad av på min skola, vi hälsar och kramas osv. Men nu är han helt taskig mot mig från ingenstans! Jag vill verkligen ha honom, Vad ska jag göra ? Btw. Du har en väldigt bra blogg och du är otroligt snygg !

2012-03-28 // 18:51:31
» Anonym

ASSSSÅÅÅÅÅ BLOGGA VAD FAN !!!! Å GÖR FRÅGESTUND

2012-03-29 // 23:36:56
» Anonym

ta det lugnt med dina ögonbryn asså. galet sönder noppade

2012-05-12 // 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback