Vad gör jag vaken den här tiden?

Jag vet inte om jag ska skriva godnatt eller hej, men jag säger shoo på er alla som är vakna!
För första gången på väldigt länge så spanar jag in med ett ordentligt inlägg.
Men jag tänker inte skriva ett jätte långt inlägg eftersom jag är rätt trött.

Sitter vid laptopen med mina beats by dre och lyssnar på musik samtidigt som tvn är på.
Självklart är det lugna och sköna rnb låtar som spelas, extra skönt såhär sent på natten.
Jag typ halvkollar på tv, det är en direktsänd fotbollsmatch från Amerikanska ligan MLS.
Oh shit! Såg nyss en spelare i ena laget som liknar mig lite grann, trodde det var jag haha.

Nu ska jag slagga, klockan börjar bli riktigt mycket och jag måste fan vakna imorgon.
Har ingen lust att sova bort hela dagen, sen ska jag också dra och se på en fotbollsmatch.
Så jag säger godnatt på er alla söta och sköna läsare, vi höres imorgon. Sov gott och dröm sött!

Kommentarer
» 1891

Jag är lite nyfiken Bryan. När kommer du att gå ut med vilken klubb du kommer att representera under 2012?



2012-03-25 // 18:09:32
» Flamur Tafilaj

Lägg till mig på Facebook om du har måste snacka fotbollskor med dig!! :O

2012-03-25 // 20:19:26
» Tanvir Rozario

Hehe brorsan...det finns en spelare som heter Wellington Silva, han liknar dig asmycket...sök på han i Google. ;-)

2012-03-25 // 20:53:48
URL: http://tangz-ice.blogspot.com
» Tanvir Rozario

Kom på att spelade för Arsenal, så jag tror du vet redan vem han är, hehe. >D

2012-03-25 // 20:54:32
URL: http://tangz-ice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback