Har softat hela Söndagen

Sho folket! Kan börja direkt med att låta er veta om att jag har börjat uppdatera min tumblr igen!
Checka in min profil och se till att följa mig om du inte redan gör det: BryanMassa.Tumblr.com.

Idag var jag ute för det mesta, började dagen med att kolla på min kompis fotbollsmatch i Solna.
Snacka om att det är nice när solen skiner som den gjorde idag, man blir automatiskt på bra humör.
Sanningen, allt som saknades var en söt tjej man kunde hålla om lite lätt som killen gör på bilden haha.
Vem vet man kanske hittar sin Cinderella tills Sommaren, ett förhållande och lite kärlek skulle inte skada.

Okej nu börjar det bli sent så jag får ta och avsluta inlägget här, men jag spanar in imorgon.
Juste, på tal om morgondagen... Ska till gymmet med Aimar, perfekt sätt att starta Måndagen!

Kommentarer
» Latifa mulatabee your future wife!

OMG! är det bryan? vänta låt mig andas?! hämta vatten mina ögon dom fräts! du är så fucking snygg bryan! jag tror jag fick syn problem, ena ögat är sne så snygg du är! bryan kan jag få din autograf jag betalar cash här o nu! omg bryaaaan jag pallar inte mer hjälp mig någon vad ere mina ögon ser?!! en dag med dig och jag dör lycklig!! kom o ta mig!

2012-03-26 // 10:49:49
» » Latifa mulatabee your future wife 2!

Brooooor jag ber dig ge mig ditt nummer? Je pleure très franchement, au moment où j'écris cela, je pense que j'ai des sentiments pour toi bébé! Je t'aime mon bébé bou bou bou! Je tiens à pincer la joue, mon bébé!



CALL ME!



2012-03-26 // 10:54:25
» Anonym

du e kass me bloggen

2012-03-26 // 14:22:34
» Svara e du snäll

Bryan jag har en fråga till dig, det är rätt viktigt men vet inte riktigt hur jag ska få kontakt med dig om jag ska skriva på facebook eller hära? Hör av dig ..

2012-03-26 // 20:49:04
» Helan Vanessa Omar

Hej Bryan!

Jag har följt din blogg i 3-4 år nu, och jag tycker att du har den bästa bloggen i Sverige de e bara så!

Så fort jag blir ledsen eller tycker mitt liv är skit så börjar jag kolla på dina StayFresh video:s . Haha du får mig att lee don't matter what.

Du är otrolig snygg underbar.. och det känns som om att jag känner dig fast än jag aldrig har träffat dig! Älskar verkligen din musik smak/stil, Rnb är det bästa som finns, älskar även din Tumblr mycket inspiration. Jag har börjat träna tack vare dig :) ! jogga ute med min bästavänn. Härlig känsla med musik ! Det känns som om du har lärt mig att vara den jag vill vara ! Att nå mina mål ! Och vill tacka dig Bryan Massa (L) Hoppas du läser detta betyder mycket. Och lycka till med fotbollen. Kram Helan Vanessa Omar Största fan ! :)

2012-03-27 // 01:59:38
» tjejen som är trött på att bryan inte hittar tjejen.

hahahaha alltså. så många som raggar på dig dagligen måste du ändå finna din cinderella någon gång...tagit år nu! FAN VÄLJ NÅGON JAG PALLAR INTE LYSSNA PÅ DITT TJAT OM TJEJ!

DET JAG VILL VETA ÄÄR VILKET LAG SIGNAR DU????????????????

2012-03-27 // 02:23:00
» Ida

Finaste bilden!

2012-03-27 // 21:17:43
URL: http://iddiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback