Dagens fråga!

Vad för typ av tjejer gillar du?
Wow, hur många gånger har jag inte fått den frågan här på bloggen.

Jag gillar tjejer som är glada och positiva, ambitiösa och målmedvetna. Tjejer som vet vad de vill.
Ungefär som Mila Kunis spelar i början av filmen Friends with Benefits vill jag att min tjej ska vara.
Skön att umgås med, social och driven. Men inte översocial, det tycker jag bara är jobbigt ibland.

Nu kanske det blir värsta tjatet om filmen men Mila Kunis har inte värsta kroppen, eller hur?
Fast sånt bryr jag mig inte så mycket om, visst en fin kropp. Fine! Men rumpa hit och bröst dit, äh.
Det är såklart ett stort plus på kanten, fast ett snyggt eller gulligt ansikte räcker gott och väl för mig.

Det viktigaste av allt är ändå att tjejen är och kan vara sig själv när hon är tillsammans med mig.
Så är det ju, sen kan det även vara så att jag faller för någon som inte stämmer in på det jag sagt.

Man vet aldrig med kärleken liksom, plötsligt händer det! Jag tror på kärlek vid första ögonkastet.

Kommentarer
» s

Mer sånt här! Det är intressant! Stay Fresh kategorin var en av de bästa helt klart.. och när blir det frågestund Bryan?

2012-05-23 // 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback