Fotbollssnack

Shoo på er alla söta och sköna läsare, jag hoppas ni alla mår bra och har haft en skön Torsdag!

Jag är sjukt trött, har varit uppe ända sen klockan sju imorse! Hade ju träning som jag skrev igårkväll.
På väg hem efter träningen stötte jag på min broder Quaison som också var på väg hem från träning.
Det var ett tag sen så det var kul att se honom, vi drev med varandra och skrattade för det mesta.
Haha ahhh shit, han är värst och bland de största smygarna jag känner till tro mig.

Imorgon har jag match borta i Eskilstuna, ser fram emot den matchen och vi måste fortsätta vinna!
Det ska bli lite extra kul att spela eftersom jag fick höra att de har en helt okej publiksiffra där borta.
Jag har aldrig lirat mot deras A-Lag förut men jag gjorde hattrick mot deras Juniorer för tre år sen.

Juste, tidigare idag valde Ugandas förbundskapten ut den 30-mannatruppen som ska kvala för VM.
Jag var inte med men det kommer inte som ett slag i ansiktet för att vi redan har pratat om det.
När vi satt och fikade för två veckor sen förklarade han att jag senare under året får min chans.
Med tanke på att jag inte har haft en ordentlig försäsong och inte är i storform vill han ge mig tid.
Det går självklart inte att åka dit med en tveksam form och spela VM-Kval mot Senegal liksom.

Som farsan sa till mig, fortsätt spela min son för chansen kommer att komma förr eller senare.
Det är ingen stress, jag är i alla fall aktuell för landslaget och ska fixa dubbelt medborgarskap.
På presskonferensen idag var det tydligen några journalister som hade frågat efter mig.
Om ni är intresserade av att läsa vad förbundskaptenen svarade kan ni gör det här.
Dessutom kan ni se min intervju med NTV från förra veckan här.

Kommentarer
» Jesper Svensson

Du kommer snart dit Bryan kolla bara du är i Ugandas A-lag snart kommer Arsenal om inte annat! Du är en insperation för många runt om i världen och dom tror på dig och du på dom. Jag har också samma dröm som dig bara att jag vill komma till Tottenham och spela. #TEAMBRYANMASSA

2012-05-17 // 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback