Miss World Sweden

Shoo bloggen! Låt mig börja med att säga: Nej, jag känner inte den här tjejen. Tyckte bara hon var söt.

Jag softar vid datan med mina beats by dre och lyssnar på musik. Just nu spelas Let's get away med T.I.
En gammal men skön låt som ni borde lyssna på, musikvideon är för nice den med och full med ladies ha!
På tal om tjejer hamnade av en slump inne på Miss World Sweden's hemsida, så jag checkade in läget där.

Tydligen är det så att ungefär 50 tjejer tävlar om att få representera Sverige i internationella Miss World.
"Varts final årligen har fler än en miljard tittare" Wow, vilken grej för tjejen som tar sig ända till finalen då.
Konkurrensen verkar stentuff, 50 deltagare ska bli 32 och sedan 16. Tillslut står det bara 1 vinnare kvar.
När jag gick igenom listan såg jag två tjejer som jag "känner", hade ingen aning om att de deltog i tävligen.

Men hur som helst, jag hoppas och håller tummarna för att tjejen ni ser där uppe på bilden vinner.
Om inte jag har fel nu så är hon från Göteborg, fan jag måste dit i sommar. Alla fina bor ju där....
Dessutom har jag många läsare därifrån som visat mig fett med kärlek på facebook, vi ses snart!

Kommentarer
» Anonym

hon har en blogg bara så du vet, www.taz.blogg.se

2012-05-22 // 01:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback