Filmdags

Shoo på er alla, mitt andra inlägg för dagen kommer lite sent på kvällen i know!
Jag är inte hemma just nu utan jag är hos en vän och vi tänkte se på film typ nu.
Vi hade svårt att välja men tillslut föll valet på Takers, filmen med Chris Brown och T.I.
Ni känner säkert redan till den? Jag såg den för ungefär två år sen men minns inte så mycket.

Haha nu klagar hon på att jag ska logga ut från bloggen, lämna ifrån mig luren och sluta twittra!
Jag antar att jag får vara lite social då. Checkar in imorgon, har ingen träning så det blir några inlägg.
Snart är det movietime som gäller, wohoo! Räkna med action ikväll haha. Take care, kärlek & respekt.

Kommentarer
» Yvonne

Svar: Hej Bryan! Är du? Vad innebär det egentligen?

Ja, det skulle vara kul om man gjorde något sådant projekt med både en tjej och killmodell :)

2012-05-16 // 12:11:04
URL: http://yvves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback