Låt oss bara chillnani

Shit vad folk har varit på mig och sagt till att jag måste uppdatera bloggen, det är dags igen så nu kör vi!
Frågan är bara vart jag ska börja? Kan låta er veta att jag har haft en chilldag med min broder Danne.
Han skulle fixa en grej i Kista så vi åkte dit och passade även på att käka på foodcourt i gallerian.
Det är sjukt hur många man känner och stöter på i Kista, varje meter så: Shoo bror, vad händer?

Haha och ibland hamnar man i ett jobbigt läge då man stöter på någon man inte har sett på länge.
Sanningen, det hände faktiskt mig för några veckor sen. Stod mitt i gallerian och snackade i en kvart.
Jag säger inte att jag inte vill prata med folk, absolut inte. Men ibland har man bråttom och måste vidare.
När jag är ute tillsammans med Danne brukar han alltid säga: Bryan, fastna inte. Hälsa snabbt och enkelt.

Hur som helst, efter en liten stund i Kista åkte vi till gallerian i Sollentuna och senare hem till Daniel.
Ingen stress, vi tänkte vara med två tjejkompisar men vi var så trötta att ingen utav oss pallade.
Istället tog vi det bara lugnt som grabbar gör, han softa vid datan medans jag pratade i telefon.
Chillin' bara helt enkelt, tanken var att vi skulle softa med tjejerna och grilla på balkongen.
Fast det får typ bli av imorgon efter min match eller nästa vecka, det är ingen stress.

Om du och en vän vill softa så smsa mig bara, du har mitt nr va? Inboxa mig på facebook annars.
Haha jag driver bara, men sanningen Sommaren är hära nu så man ska bara ha kul och njuta.
Glöm inte att följa mig på twitter: @BryanMassa och Instagram: @BryanMassa. Tunga är ni!
Nu ska jag se på Jersey Shore, som alltid spanar jag in lite senare... Kärlek & Respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback