I rather stay friends with benefits till we ready

Igår var det så nice väder att jag hängde ute hela kvällen och det var fett med mysigt måste jag säga.
Att ta en promenad med någon man gillar, sätta sig på en bänk och lyssna på musik... Det är soft!
Jag gick runt och sjöng "still got it for ya" med Tyga och Drake hela natten kändes det som haha.
I feel good, I got some time off, girl it's been so long. Låten är stuck in my head tro mig.

Jag kom hem imorse så nu ska jag ta och vila lite, men jag spanar in senare på dagen!

Kommentarer
» vikke

Du är grym som fan, kämpa på som du har gjort hittills! Såg på twitter att på din profilbild har du glasögon, jag ska själv få glasögon och diggar modellen som fan på dina! Var köpte du dem ifrån t.ex Synsam,specsavers,eller synoptik? :)



/One fan of yours

2012-05-16 // 16:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback