Hey soul sister.

Idag har jag kollat på två filmer, under dagen såg jag på New Years Eve och på kvällen Friends with Benefits.
Båda filmerna var riktigt bra och utspelar sig i den underbara staden New York, känner att jag vill åka dit nu.
Men jag måste säga att Friends with Benefits var fett skön, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!

När jag såg på filmen kom jag att tänka på en tjejkompis som jag brukade vara med för ett tag sen.
Vi spenderade tid tillsammans och höll på ungefär som de gjorde i filmen, mysa, gosa och hela den biten.
Jag är på väg att bli väldigt personlig, men vi har inte pratat med varandra på snart 1 år skulle jag tro.
Helt ärligt så vet jag inte ens varför vi ignorerar varandra som vi gör just nu, vi pratar inte alls.

När jag tänker tillbaka var jag blind, kanske var det så att hon ville mer. Hon ville ha mig som sin kille.
Jag märkte det inte då, jag tänkte inte så långt. Jag tänkte aldrig på ett förhållande, på att bli tillsammans.
Jag gillade henne och allt men såg henne aldrig som en flickvän, det måste har varit där allting sabbades.
Några kompisar hade sagt till mig att jag borde göra det officiellt men jag skratta och sa nej, inte nu.
Jag var för stolt helt enkelt, jag tänkte varför inte rulla vidare precis som alltid liksom, ingen stress.

Det är inte förens nu som jag inser hur seg jag måste ha varit som inte förstått hennes signaler.
Med tanke på att vi inte pratar längre så borde jag ha reagerat snabbare, nu kanske det är försent.
Men som farsan sa till sonen i filmen Friends with Benefits efter att han fuckade upp förhållandet.
Livet är för kort och man ska inte slösa på en sekund. Så om du tror att det finns en gnutta chans.
En chans på att det går få tillbaka henne, fixa det då! Så vad säger ni, ska jag kontakta henne?

Kommentarer
» Anonym

JAAA! hon saknar dig säkert

2012-05-17 // 00:00:55
» g

Jaa göre!

2012-05-17 // 00:01:01
» jessica

Du borde kontakta henne bryan! gör det :)

2012-05-17 // 00:02:11
» jessica

Du borde kontakta henne bryan! gör det :)

2012-05-17 // 00:02:45
» isabella, läsare från göteborg :)

hej bryan! när ska dina stay fresh videos komma tbx, as sköna verkligen!! :D du borde göra fler !

btw, ja tycker att du ska ta kontakt med tjejen :) gör det som känns bäst för dig ;)

2012-05-17 // 00:10:45
» Robin Söder

Gör de Bryan!

2012-05-17 // 00:19:05
» Lol

Rubriken passar ju verkligen in med inlägget LOL just saying...

2012-05-17 // 00:24:21
» steph

ja absolut men bara ifall du vet att du har känslor för henne eftersom att hon kommer bli sjukt glad när du börjar prata med henne igen, men lika ledsen kan hon bli ifall du bara lämnar henne sen. så tänk för riktigt noga. Lovar dig hon kommer bli skit glad!

2012-05-17 // 01:07:04
» Anonym

GÖR DET! :)

2012-05-17 // 09:58:34
» K

Du har inget att förlora, så gör det bara! :D

2012-05-17 // 10:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback