Nu är veckan slut.

Det är så fuckin varmt att jag var tvungen att öppna fönstret och ta av mig mitt linne.
Hur som helst, som ni ser på bilden håller jag i luren för att jag checkar in läget på instagram.
Jag laddade upp en bild där för ett tag sen och den har redan fått över 100 likes, kul att ni gillar.
Måste bara passa på och säga att tunga är ni alla som följer mig på instagram, det är bara kärlek!

Nu har jag suttit och lyssnat på musik i nästan två timmar, kan inte få nog av Chris Brown's Sweet Love.
Musikvideon är faktiskt fett unik och låten itself är helt galen, nästan så att det är 18 års gräns på den haha.
Refrängen är grejer och talar sitt tydliga språk.. Oooh Baby let's get naked, just so we can make sweet love.
Jag diggar den biten då han sjunger: I want to know her body, t-t-tonight is the night. That I change her life.


Om inte jag deckar snart så tänkte jag tanka hem en film, kom gärna med lite tips och förslag.
Spanar nog också in med en skön godnatt låt senare så håll ett utkik här på bloggen, peace!

Kommentarer
» kreshnik

21 jump street

Man on a Ledge

The Dictator :)

2012-05-27 // 22:51:25
» Forat

om du vill ha komedi så är year one rolig :)

annars är gang releated grym, action :D

2012-05-28 // 00:46:37
URL: http://www.facebook.com/ForatBazgerFootball

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback