Skön dag!

Shoo på er alla läsare! Jag hoppas att ni alla mår bra och har haft en lika skön dag som mig.
Jag började dagen med att åka till Upplands Väsby för att göra en grej, kom att tänka på förra året.
Då åkte jag dit i stort sett varje dag eftersom jag spelade fotboll för just laget Väsby United.

När jag sen kom hem igen hade morsan köpt mat så jag käkade min favoriträtt, kebab tallrik!
Mätt och belåten åkte jag in till stan med min broder Aimar för att möta upp Palle.
Det blev en chilldag ute i stan helt enkelt, soligt och varmt, ingen stress liksom.

Juste, före vi skulle hem kunde jag inte låta bli att snacka med en snygg tjej som jag fastnade för.
Vi hade suttit på ett ställe i ungefär en kvart och tjejen jag skulle gå fram till såg ut att vänta på någon.
Grabbarna började säga saker som: Bryan, vad är det värsta som kan hända? Gå fram nu innan hon går.
Jag var mest lugn och bad de att inte hetsa, men inombords hade jag en puls på 110 haha.
Adrenalinet tog över och jag gick fram till henne och började prata, det gick bra och allting flöt på.

Jag frågade henne vad hon heter och vart hon kommer ifrån, fick veta hennes namn och att hon var serb.
Tro mig riktigt fin var hon, men det klart... Jag hade aldrig gått fram till henne annars kan man ju säga.
Hon smilade och allt, frågade mig vart jag kom ifrån och om jag hade en storebror med namnet Dani.
När jag sen frågar efter hennes nummer får jag det inte för att hon har en kille och väntar på honom.
Han och hennes syster var på väg och hon sa, du skulle väl inte heller ge ut ditt nummer om du hade tjej?

Inget seriöst så utan vi skrattade, jag sa nej det har du rätt i. Dessutom är jag för gammal för dig sa hon.
Hur gammal är du då frågade jag, hon bad mig gissa så jag sa 24. Hon var 25 så det hade ändå inte gått hem.
Men hon var riktigt skön att snacka med, trots att hon var fett fin lekte hon inte svår. Mer sånt tjejer, mer sånt!

Kommentarer
» k

för många som leker svåra.. de är dåligt de!

2012-05-24 // 11:13:13
» hej bryan!

jag tycker att det skulle vara väldigt kul ifall du körde en frågestund.. det är kul när du kör det, man får veta mycket intressant om dig och det finns en fråga jag gärna skulle ha svar på :) / Viktor från Sollentuna

2012-05-24 // 22:12:17
» forat

Tung du e bryan!! kan du göra frågestund snäääälla ja berej broshan !!!

2012-05-24 // 23:44:17
URL: http://facebook.com/foratbazgerfootball
» D

Kan du inte lägga upp mer av de musik du lyssnar på!! Love your music style.

2012-05-26 // 00:32:47
» Anonym

haha skön bryan! Fortsätt med sånna sköna historier ;)

2012-05-26 // 15:03:20
» Tanvir Rozario

Uppdatera bror. :-D

2012-05-26 // 19:53:57
URL: http://tangz-ice.blogspot.com
» Hamza

Support me Please: http://www.facebook.com/pages/Hamza-Ibracadabra/418745978147040


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback