Slappat hela dagen

Heej vill ni veta vad jag har gjort idag? Absolut ingenting, så jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om.
Jag har tagit det lugnt och slappat hela dagen lång, jag visste att jag inte skulle orka göra något idag.
Därför tankade jag ner filmen New Years Eve som jag inte hade sett tidigare, den var fett med bra!

Nu ska jag se på en annan film för första gången, ni kommer fan tro att jag är efterbliven hahah.
Men Friends with Benefits med Justin Timberlake och Mila Kunis, har hört att den är värd att se.
Tyvärr så är jag lite seg när det gäller den här typen av filmer som ni själva märker.

Förstå mig inte fel, men grejen är den att jag för det mesta ser på filmer med "svart humor".
Filmer som Lottery Ticket, You Got Served och Barbershop bara för att nämna några få.

Men nu är det som sagt Friends with Benefits som gäller, kärlek och respekt!

Kommentarer
» ggg

svarta filmer är för feta .. fett roliga haha.. Friday me ice cube är bästa filmen

2012-05-16 // 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback