THINK LIKE A MAN

Think Like A Man har jag velat se i ett bra tag fast jag har inte lyckats hitta den i bra kvalite än.
I USA hade den premiär sen någon vecka tillbaka och i Sverige börjar den gå på bio i September.
När jag såg trailern tyckte jag att den verkade rolig och bra, jag älskar den här typen av filmer!!

Som ni ser på bilden är det många kända ansikten och även Chris Brown är med i några scener.
Minns ni musikvideon Tonight med John Legend som jag la upp på bloggen för några dagar sen?
Hur som helst så är det en av många sköna soundtracks som filmen har att bjuda på.

Det skulle ju sitta fint att se på den idag med tanke på att vädret inte är det bästa.
Ska fan ta och leta lite till, jag kanske hittar den om jag kollar runt ordentligt. Peace!

Kommentarer
» Bea

Jag ha sett den, den är sjukt bra :) väldigt rolig :)

2012-05-28 // 17:09:47
» elizabeth

kan du länka den på din blogg om du hittar någon online hemsida eller vart man liksom har ladda ner den, skulle vara jätte gulligt!! :)

2012-06-01 // 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback