Tillbaka för att stanna!

Shoo på er alla söta och sköna läsare, jag har saknat er och den här gången är jag tillbaka för att stanna!
Jag läste era kommentarer från mitt förra inlägg och insåg hur mycket ni ville att jag skulle fortsätta blogga.
Ni är helt enkelt bäst så jag tänker inte svika er utan vi kör på som vanlingt från och med nu.

Som ni själva märkt har jag under den senaste tiden varit upptagen med träning och focuserat på fotbollen.
Just därför har jag varken haft tid eller ork för att blogga, fast folk tror inte riktigt på mig när jag säger det.
Vissa har fått för sig att jag varit på G med en tjej och därför valt att lägga bloggen åt sidan en liten stund.
Ni får tro vad ni vill men så är inte fallet!

Nu ska jag käka och sen röra mig till träning fast som jag alltid brukar säga, jag spanar in senare!

Kommentarer
» Frida

underbart!! <3

2012-05-14 // 15:30:39
» Anonym

Det är bra mannen!!

2012-05-14 // 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback