Forever young

Den här bilden är från förra veckan då jag och min tjejkompis hade en riktigt rolig dag tillsammans.
Jag kände mig som en liten kid när jag hoppade på den gungande motorcykeln haha, fan vad kul!
Den väckte massor med minnen och jag kom att tänka på tiden när jag var en busig liten grabb.

Tillbaka till förra veckan så var det en härlig solig dag, vi tog en lång promenad och pratade om allt.
Jag spelade upp låten Vi var barn då med Ison & Fille som hon inte hade hört förut, nu älskar hon den.
Snart är Sommaren här på riktigt och jag ser fram emot flera såna dagar, att bara få njuta tillsammans.

Kommentarer
» Rebecka

shit träffade du henne? Braa att du tog tag i det, är så glad för din skulle bryan!

2012-05-21 // 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback