FIFA13

 
 
Shoo bloggen, det var inte igår kan man ju säga. Senast jag uppdaterade här var för flera veckor sen.
Läste kommentarerna i det tidigare inlägget och måste säga att ni är gulliga som har saknat mig.
Jag har saknat er också men tyvärr har jag varit alldeles för upptagen för att spana in med inlägg.
Dessutom har jag fortfarande inte skaffat mig en laptop vilket gör att det inte är lika kul att blogga.
 
Hur som helst så kommer jag köra på nu igen så se till att hänga med från och med ikväll (Tisdag).
September var ingen höjdare, kände att jag behövde en bloggpaus men nu är det nya tag som gäller.
Jag har väldigt mycket att skriva och dela med mig om, börjar med att bjuda er på den här videon.
 
Som ni alla vet drog jag till EA's huvudkontor i Stockholm med Buba, Rapper Ted och Adam Tensta.
Jag lovade ju er att en video skulle släppas efter ett tag så här har ni den, shoutout till Kingsize!
Twitter/instagram @BryanMassa

Kommentarer
» G

Äntligen!!

2012-10-02 // 19:31:56
» Anonym

Äntligeeeeeen är du tillbaks

2012-10-02 // 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback