Chris Brown & Trey Songz till Stockholm

Det är ingen hemlighet att Chris Brown kommer till Stockholm för att uppträda i Globen den 19:e November.
Fan vad fett det kommer att bli, alla som diggar honom och hans musik vet exakt vad jag snackar om.
Det kommer att bli en riktig show, det är ju liksom Chris Brown så besviken kommer man inte att bli.
Jag längtar verkligen till uppträdandet och allt dansande som han kommer att bjuda oss alla på.
 
Som de flesta av mina läsare så var jag på Drake i April, det var tungt fast det här kommer bli tyngre!!
Sen tänker jag såhär... Det var snygga tjejer på Drake's konsert, hur snygga kommer det inte vara på Breezy.
Hahah ärligt talat, något säger mig att jag kommer stöta på min cinderella i Globen den 19:e November.
 
Driver bara, eller nej det gör jag inte alls... Haha, hur som helst, snackade med Kingsize idag och guess what?
Trey Songz kommer till Stockholm i Januari, Sverige börjar leverea på riktigt nu. Usher skulle ju också komma.
Men han ställde in sina två planerade spelningar i Stockholm och Malmö, istället kommer han under hösten.
Men i alla fall, just nu ligger allt focus på Chris Brown's konsert nästa månad. Be there or be there!
Folk frågar mig om jag ska gå, jag svarar: Jag är redan där haha! Så frågan är faktiskt, ska ni gå?

Kommentarer
» Anonym

Jag kommer va där baaabyyy. För taggad.

2012-10-03 // 15:10:47
» Emelie

Jag kommer va där spiikat!! Vad har du för platser Bryan?

2012-10-03 // 17:35:10
URL: http://tkdbreezy.devote.se
» Johanna W

Självklart ska jag dit!!! det är chris brown vi snackar om :D är så taggad

2012-10-03 // 18:21:05
URL: http://shuukorina.blogg.se
» Anthon

skulle åkt dit men pga av att det är på en måndag och jag bor långt ifrån så kan jag inte :´(

2012-10-03 // 18:23:14
» Melina

Jag ska dit!! Utan tvekan :) bästa breezy

2012-10-04 // 20:14:34
» irma

no doubt att jag kommer vara på plats!!

2012-10-07 // 00:33:07
URL: http://irmaalisicc.blogg.se
» Anonym

ofcourse! tyvärr så har jag hört rykten om att det finns en chans till att han kommer bli illa tvungen att ställa in pga av hans besöksförbud i sverige..´. håller tummarna att det är bullshit!

2012-10-08 // 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback