Ciara ♥

Den här musikvideon släpptes för en månad sen och jag måste säga att jag är glad över att Ciara är tillbaka.
Jag minns när jag var en grabb på 15 år och var avundsjuk på Bow Wow för att han vara tillsammans med henne.
Det var 2005 så det var längesen, jag minns inte exakt varför de gjorde slut men jag tror Bow Wow var otrogen.
Och det var något år senare som Ciara kom med hitlåten "like a boy" som tydligen gick ut till just Bow Wow.
 
Nu har hon släppt "sorry" och då undrar man ju om den här låten också är riktad mot honom?
Om den är det eller inte spelar ingen roll, det bästa med låten är ju att så många kan relatera sig till den.
Det är en såndär typiskt skön rnb/kärleklslåt som får en att tänka tillbaka på någon som man varit med.
No homo men den är ju bara för bra... jag sitter och spelar den om och om igen hela tiden ska ni veta.
Finns inget bättre än att spela den här typen av musik när man sitter i sitt rum och det är mörkt ute.
Behöver inte skriva så mycket mer egentligen utan klicka på play, kolla på videon, lyssna och njut.
 
All you had to do is say that im sorry. Allt du behövde göra var att säga förlåt.
 miss you, miss you, miss you, i miss you.
- you know... i think about you sometimes. i wonder how you are, are you happy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback